down
down

Bezpieczny Hotel


W trosce o Państwa komfortowy pobyt wdrożyliśmy szereg procedur w ramach programu "Bezpieczny hotel".
Dołożymy wszelkich starań aby pobyt w naszym hotelu był wyjątkowy, pełen relaksu oraz bezpieczny.

Najważniejsze założenia programu:

- zgodnie z  wytycznymi na terenie hotelu obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust
- przed wejściem do hotelu, restauracji, barów i pozostałych pomieszczeń ogólnodostępnych należy zdezynfekować ręce płynem do dezynfekcji
- prosimy o zachowanie przepisowego, 2-metrowego dystansu przestrzennego między Państwem, a innymi Gośćmi oraz pracownikami hotelu zarówno w recepcji jak i w pozostałych przestrzeniach ogólnodostępnych.

RECEPCJA i pomieszczenia ogólnodostępne

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 osoba
  • Określone zostały bezpieczne odległości dla Gości oczekujących w lobby
  • Prowadzona jest systematyczna dezynfekcja newralgicznych   powierzchni w hallu hotelu – drzwi, klamek, lady recepcyjnej, wózków bagażowych, poręczy, terminali płatniczych, kart kluczy do pokoi, kanap, foteli, stolików
  • Na ladzie recepcyjnej znajdują się płyny do dezynfekcji rąk – zachęcamy do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • Ograniczamy czas przebywania Gości w recepcji do niezbędnego minimum
  • Informujemy o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu drogą mailową w momencie dokonywania  rezerwacji 
  • Podczas meldunku informujemy Gości o obowiązujących procedurach bezpieczeństwa w obiekcie oraz prosimy o podpisanie oświadczenia o przyjęciu ich do wiadomości  i stosowaniu się do wytycznych
  • Regularnie wietrzymy przestrzeń recepcyjną
  • Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie zameldowanych
  • Umożliwiamy zakup maseczek, rękawiczek i płynów do dezynfekcji

Pomieszczenia ogólnodostępne:

  • Wszystkie przestrzenie ogólnodostępne są regularnie wietrzone oraz dezynfekowane przez dedykowanego pracownika
  • Przed wejściem do toalet umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym
  • W każdej toalecie oraz przy każdym dozowniku umieściliśmy instrukcję mycia rąk
  • W częściach wspólnych wprowadziliśmy nakaz noszenia maseczek 
  • Zwracamy szczególna uwagę na dezynfekcję toalet, wind hotelowych, poręczy, klamek w częściach wspólnych

POKOJE

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki
  • Wietrzymy pokoje hotelowe po każdym pobycie przez min 20 minut
  • Każdy pokój jest generalnie sprzątany, dezynfekujemy włączniki światła, meble, klamki, armaturę, poręcze, piloty tv, telefon, czajniki, lodówkę
  • Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie zameldowanych
  • W trosce o bezpieczeństwo usunęliśmy z pokoi zbędne przedmioty i dekoracje 
  • Wszystkie niezbędne informacje dostępna są na naszym kanale  hotelowym
  • W pokojach z klimatyzacją jest ona dezynfekowana po każdym pobycie
  • W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu telefonicznego z recepcją
  • Ograniczyliśmy sprzątanie podczas pobytu. W celu uzupełnienia coffee set'u, ręczników lub wody prosimy o kontakt z recepcją, wszelkie czynności są wykonywana pod nieobecność Gości w pokoju
  • Prosimy Gości o przestrzeganie zasad  obecnych zaleceń Ministerstwa Zdrowia odnośnie ich stosowania

RESTAURACJA, BARY

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki
  • Obsługa regularnie dokonuje dezynfekcji rąk
  • Przed wejściem do restauracji i barów znajdują się środku do dezynfekcji Gości prosimy o dezynfekcję rąk oraz 2 metrowe odstępy od kolejnych Gości
  • Restauracja przyjmuje zamówienia w formie room service z możliwością odbioru osobistego lub są dostarczane do pokoju
  • Karty menu po każdym użyciu są dezynfekowane
  • Kilka razy dziennie wietrzymy restaurację, bary
  • Ograniczyliśmy liczbę osób korzystających z punktów gastronomicznych, zachowujemy bezpieczną odległość stolików -  co 2 metry w wyznaczonych strefach
  • Dezynfekujemy stoliki po każdym Gościu
  • Dezynfekujemy i wyparzamy całą zastawę stołową, sztućce oraz szkło
  • Śniadania i kolacje są serwowane w  formie  bufetów przez naszą obsługę
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są z zachowaniem zasad HCCP w sterylnych warunkach, obsługa kuchni stosuje wszelkie niezbędne środku zabezpieczające- maseczki, przyłbice, środki do dezynfekcji
  • Usługi są  dostępne w terminach i na zasadach zgodnych z aktualnymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącymi zwalczania stanu pandemii COVID-19.

BASEN, WELLNESS

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki
  • Przed wejściem na  halę basenową oraz do strefy wellness umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym
  • Ograniczyliśmy liczbę osób korzystających z basenu i wellness
  • Wszystkie przestrzenie wspólne toalety, szatnie oraz sprzęt są regularnie dezynfekowane
  • Ograniczyliśmy możliwość korzystania ze strefy wellness przez dzieci
  • Wszystkie przestrzenie basenu są regularnie wietrzone lub wentylowane
  • Leżaki na hali basenowej są regularnie dezynfekowane
  • W basenie oraz jacuzzi stosowana dezynfekcja chlorowa
  • Regularnie monitorowane są parametry jakości wody (badanie fotometrem wszystkich podstawowych parametrów fizyko-chemicznych - CL, Ph, Redox)
  • Uprzejmie informujemy, iż jesteśmy na etapie modernizacji przestrzeni basenu, planowanie otwarcie strefy 20 czerwca.

SPA BOTANICA

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki
  • W recepcji spa umieściliśmy dozowniki z płynem dezynfekującym
  • Przed wejściem do strefy spa oraz przed rozpoczęciem zabiegu konieczna jest dezynfekcja dłoni
  • Przed wykonaniem zabiegu  przeprowadzamy wywiad epidemiologiczny
  • Wprowadziliśmy ograniczenia dotyczące liczby osób korzystających z pomieszczeń Spa
  • Zabiegi wykonywana są pojedynczo, nie wykonujemy zabiegów dla dwojga
  • Wprowadziliśmy telefoniczne zapisy na zabiegi spa
  • Dezynfekujemy gabinety spa po każdym zabiegu
  • Sprzęt ochronny jest wymieniany po każdym zabiegu, wykorzystujemy wyłącznie asortyment jednorazowy
  • Wszystkie przestrzenie wspólne w spa toalety, szatnie oraz sprzęt i kosmetyki są regularnie dezynfekowane
  • Wszystkie przestrzenie spa są regularnie wietrzone
  • Zapraszamy od  5 czerwca

SALE KONFERENCYJNE

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki 
  • Regularnie wietrzymy wszystkie sale konferencyjne
  • Przed salami umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • Po zakończonym spotkaniu sale są wietrzone a sprzęt - taki jak rzutnik, laptop, włączniki, sterowniki, klamki - dezynfekowane
  • Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 2 metrów odległości
  • Usługi dostępne w terminach i na zasadach zgodnych z aktualnymi rozporządzeniami Ministra Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczącymi zwalczania stanu pandemii COVID-19

STREFY DLA DZIECI

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki 
  • Ograniczyliśmy liczbę dzieci przebywających jednocześnie w strefach przeznaczonych dla dzieci
  • Codziennie dezynfekujemy zabawki z których korzystają najmłodsi
  • Określone zostały godziny przerw technicznych na wietrzenie i dodatkową wentylację przestrzeni

KRĘGIELNIA

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki   
  • Przestrzeń kręgielni jest dezynfekowana i  klimatyzowana 
  • Przed salą umieściliśmy środku do dezynfekcji rąk
  • Kule do grania są dezynfekowana po każdej zakończonej grze
  • Zapraszamy od 11 czerwca 

SIŁOWNIA

  • Obsługa stosuje wszelkie niezbędne środki zabezpieczające – maseczki, przyłbice, rękawiczki   
  • Przestrzeń sportowa jest dezynfekowana i wietrzona codziennie
  • Przed salą umieściliśmy środku do dezynfekcji rąk
  • Ograniczyliśmy liczbę osób mogących korzystać z siłowni
  • Zapraszamy od 6 czerwca

PRACOWNICY

  • Wszyscy pracownicy bezwzględnie przestrzegają zasad pracy w maseczkach ochronnych, rękawiczkach jednorazowych, odzieży ochronnej. Każdy pracownik regularnie dezynfekuje swoje narzędzia pracy oraz dba o higienę i czystość rąk
  • Zapewniliśmy szkolenia dla pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO
  • Zapewniamy nieograniczony dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników w przestrzeniach dostępnych dla pracowników
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych dla pracowników – szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów
  • Zadbaliśmy o bezpieczne stanowiska pracy zachowując 2 metry odstępu, w przestrzeniach, w których jest taka możliwość

Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 33 855 41 00 lub mailowo pod adresem: recepcja@hotelstok.pl

PRZYDATNE INFORMACJE

Polecamy śledzić informacje na stronie gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/

Na naszej stronie możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty (TUTAJ i TUTAJ)i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.

Oferty Specjalne
Telefon
recepcja
Rezerwuj
Rezerwuj
Dojazd
Dojazd
Rezerwuj
Galeria